Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vi kan troligen glömma Spelling


Oj, vad helgen varit tyst. Inte något intressant har dykt upp. Helgen har istället handlat om "Euphoria" och Elitloppet. Riktigt tråkigt för oss som törstar efter hockeynyheter även när det är strålande sol och varmt ute.

Jag har undersökt lite under helgen, bland andra Thomas Spelling som tidigare sagt till mig att det var "nära med Rögle". Något som Pelle svarade med "han kommer troligen inte signera något med oss".
Idag ringde jag upp för att höra vad som hänt.

- Det är samma som innan, inget nytt.

Säger du fortfarande att det är Rögle som gäller?
- Vi får se, har inte alls pratat med dem i veckan, säger Thomas Spelling till gronvitasumo.se.

Pelle har öppet sagt att man tidigare varit intresserade men inte att man kommer signera något nu.
Känslan efter mitt samtal med Thomas Spelling idag är att det inte blir något. Det är min känsla.

----

Om någon missat dagens intervju med Roger Hansson i Helsingborgs Dagblad så tycker jag att ni bör läsa den . Han öppnar sig rätt bra. Om att få flytta sig som headcoach efter bara fem veckor säger han så här.

- Det var tufft, självkänslan fick sig en rejäl känga. Känslomässigt mådde jag sämre i höstas än när jag svalde tungan och höll på att dö nere i Tyskland.

Läs intervjun här.

----

Imorgon är det ny vecka och då lär det lossna igen. Det har varit för tyst nu och det är knappast någon överdrift.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.