Blogg listad på Bloggtoppen.se

Livstecken

Det var ett tag sedan nu. Jag lever och tyckte det var dags att meddela er det. Har under ett par år haft bra aktivitet här inne och den kommer tillbaka inom kort. 
 
Under sommaren har jag och lägger fortfarande 100% av min tid på familjen och det behövs verkligen. Under vintern får de för lite, tyvärr. Jag har två veckor kvar av min semester från jobbet, därefter ska allt återgå till det vanliga igen. 
 
Bloggen kommer att studsa tillbaka igen och jag måste säga ärligt, allas påtryckningar via mail och t.o.m en hel del sms om hur efterlängtad sidan är känns väldigt inspirerande. Att jag haft, trots stendöd aktivitet, runt 1000 besökare dagligen är ett bevis. 
 
Visst har det varit lite svårt att hålla sig ifrån under veckorna då Nylanders var i ropet. Nu är duon klara för kommande säsong och jag måste säga att det känns oerhört spännande. Speciellt William. Killen som kom strax efter en viss Norlöv i poängligan förra hösten. 
 
Nu i veckan drar träningsmatcherna igång. Oskarshamn borta i första. Har fortfarande inte bestämt om jag ska ta mig upp. Som sagt så lägger jag 100% på familjen nu och dottern håller på att skolas in på sin skola. Flera gånger under sommaren har jag insett hur förbannat mycket tid jag lagt ner på bloggen under säsongerna. Hur hinner man egentligen? En sak ska ni veta, man måste verkligen älska det för att lyckas hålla det uppe. Oavsett vet jag att när jag vaknar på onsdag så kommer hockeyrycket i kroppen. 
 
 
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.