Blogg listad på Bloggtoppen.se

Västerås bekräftar Mitell

Västerås fortsätter att leverera högklassiga nyförvärv till en redan stark allsvensk trupp. Idag gick man ut och presenterade Thomas Mitell. Den offensivt spelskicklige backen återvänder efter en säsong i Örebro.
 
- Det känns oerhört inspirerande att få försöka slåss om en plats i elitserien igen. Har man väl gjort den resan en gång så vill man absolut vara med om det igen, berättar Mitell för VIK.se.
 
I förra veckan gick jag ut med uppgifterna om att Mitell var klar för två säsonger samt att Helmersson också förlängt med två säsonger. Eftersom de första uppgifterna stämde mitt i prick så litar vi väl på att Helmersson också stämmer?
 
Västerås ser ruskigt intressanta ut inför säsongen. Får man bara ihop gruppen och transatlanterna hittar sina roller så kan supportrarna se fram emot en lång framgångsrik vinter där uppe. Skulle jag här och nu säga vilket lag jag rankar som nummer ett i serien så hade jag valt Västerås. Nu ska man dessutom ha in en förstecenter också, liksom en del andra lag.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.