Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sportchef nära - J20-coach får lämna

Har idag fått uppgifter om att Rögle är i långt gångna förhandlingar med Rögles nya tilltänkta sportchef. Har ingen aning om vem det kan tänkas bli men riktigt bra uppgifter säger att det är väldigt nära nu. 
 
Samtidigt är det klart att Rögles huvudtränare i J20, Daniel "Pitcen" Petersson, inte får förnyat förtroende. Det kommer inte som någon större överraskning. J20 stod väl inte för någon bra säsong och nu vill man ta nya tag genom att göra förändringar i ledarstaben.
 
Ska vi spekulera? Peter "Piva" Johansson eller varför inte Mikael Gath som J20-tränare? En annan som har flyttat ner till Ängelholm stavas Gunnar Persson, är han aktuell för något nytt jobb i Rögle? Detta är bara spekulationer men helt otänkbart är det inte. Roger Hansson är en annan som öppet sagt att han saknar hockeylivet. Eller varför inte Kenny Jönsson? Han kan spelarna och kanske är sugen på något nytt efter ett par säsonger i båset?
 
Så alla vi Röglesupportrar som suktar efter något postivt. Snart kommer det att presenteras namn.
 
Vet ni något? Maila gärna till [email protected]. Jag kan säga att Sillyn har dragit igång men jag kommer att vara försiktig innan jag bara bombar ut saker. Just nu jobbar jag på en grej som mycket väl kan släppas snart.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.