Blogg listad på Bloggtoppen.se

Den årliga påsksmällen

Då var det dags för mig att ta ett ofrivilligt break från bloggen. Som ni säkert redan vet så jobbar jag i lösgodisbranschen och vår absolut största tid är nu denna vecka. Jag kommer att jobba 6-21 måndag till lördag för att sluta "redan" runt 16 på söndag. Därefter är det som vanligt igen.
 
Så här är det varje år. Ifjol missade jag tex Rögles avgörande match uppe i Örebro och även segerfirandet när Djurgården kom på besök i den sista omgången. Det är något jag vant mig vid och accepterat. I år kom påsken en vecka tidigare, något som på förhand gjorde mig glad då jag kunde får vara med när det avgörs denna gång. Nu ska det mycket till för att jag äntligen ska få uppleva ett kvalserieavancemang.
 
Bloggen kommer inte att vara helt inaktiv utan jag kommer köra någon form av uppdatering under kvällarna. Skulle jag få ta del av någon spännande information eller rykte så vem vet, jag kanske inte klarar att hålla mig till kvällen :)
 
Om snacket stämmer så är Rögles sportchef väldigt nära och "Piva" ryktas vara på väg in som ny J20-tränare. Något han dementerade för mig i helgen.  Kanske något lossnar i veckan?
 
Det blir ingen hockey för mig denna vecka. Hur ska jag kunna kompensera detta? Jo, vi kör en tävling där vinnaren vinner lika många kilo godis som Rögle gör mål på tisdag. Skulle Rögle nollas så blir du helt enkelt utan vinst. Upp till Rögle att sätta prispotten.
 
Hur slutar matchen, Rögle - Timrå? För utslag så gissa publiksiffran.
Ex 4-2. 4230
 
Senast 19:00 på tisdag och glöm inte lämna mailadress. Vinnaren kontaktas så fort jag har tid och möjlighet att rätta efter tisdagens match.
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.