Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag brände mig ordentligt - Aldrig mer

Har precis kommit hem och under dagen har en enda sak funnits i huvudet. Jag brände mig och det ordentligt. Det finns en anledning till att jag bloggar, jag älskar det.
 
Jag jobbar 40-60 h/vecka, jag har småbarn men jag brinner för Rögle och hockeyn. Dessutom är det jävligt kul att blogga om ämnet, så jag tar varenda lucka och tillfälle jag kan för att hålla mig och bloggen uppdaterad. Därför tog dagens blunder jävligt hårt. Killen som lurade mig är inte anonym, han hade lagt ner tid och följer hockeyn hårt, det förstod man i uppgifterna. Han har efteråt erkänt att han villa bränna mig och det gjorde han. Grattis! Eftersom vi har källskyddslag så förstår ni att jag inte kommer hänga ut någon. Det ska jag inte heller för det var mitt fel, det är jag som ansvarar för vad som kommer ut här. Bara jag.
 
Så återigen ber jag er alla, framförallt Rögle BK om ursäkt. Trovärdigheten är nere på noll. Jag vet det. En enda positivt grej hittar jag i detta. I framtiden kommer jag inte, aldrig att släppa något, som inte jag har bättre information om. Dessutom var jag faktiskt tveksam i inlägget, jag skrev aldrig att det var så. Skitsamma, det är åt helvete oavsett.
 
Det sista jag vill är att skada Rögle BK, om jag hann göra det i någon timme idag så är det en timme för mycket. Jag har fått mycket stöd i denna soppa, oförtjänt mycket, men jag är givetvis grymt tacksam och kommer att fortsätta köra på men - jag är medveten om att jag börjar från noll.
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.