Blogg listad på Bloggtoppen.se

Alla till hallen - Skånederby i Lindab

Jag vet att det är dålig aktivitet här inne denna vecka. Som jag tidigare varit inne på så har jag veckor då jag är fullt upptagen med jobb. Denna vecka är en sådan. Inledde dagen strax före sju och kom precis hem.
 
Imorgon tycker jag att det är läge för alla Röglefans att ge J20 ett helhjärtat stöd från läktarhåll. Det vankas seriefinal och derby med nedsläpp 12:00 i Lindab Arena. Rögles J20 toppar publikligan och mycket talar för att det blir en ny snygg siffra imorgon.
 
Rögle har med en match mer spelad en trygg serieledning, man har hela 8 poäng ner till Malmö på andraplats. Skulle man vinna derbyt imorgon så är seriesegern så gott som säkrad. Åtmistone har man skaffat sig ett ypperligt läge inför fortsättningen. Det viktiga är dock kanske att man hittar spelet och formen. Coach Daniel Pettersson har inte varit helt nöjd med spelet på slutet, trots att man vunnit.
 
Själv jobbar jag men ska göra vad jag kan för att få till en lucka på några timmar så att jag också kan visa J20 stödet. Så jag hoppas att vi ses i Lindab Arena imorgon. Som vanligt när det gäller skånederby så kan jag garantera heta känslor och mycket prestige på isen. Nedsläpp 12:00 och fri entré.
 
.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.