Blogg listad på Bloggtoppen.se

Uppgifter! - Rögletrio till Karlskrona - Spelar ikväll!

Jag har precis fått uppgifter som säger att Andrée Brendheden, Nils Bergström och Tobias Törnkvist ansluter till Karlskrona och ska debutera redan ikväll när man möter Malmö borta.
 
Uppgifterna säger att trion ska bo på hotell i Karlskrona i veckan. Malmös Sylvegård ska ha tackat nej.
 
Jag sitter på jobb och har inte mer uppgifter än så här. Jag håller uppgifterna som trovärdiga och väljer att slänga ut dem.
 
****
 
Uppdaterat!
 
Uppgifterna stämde och är nu bekräftade av båda berörda klubbar.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.