Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lindgren borta i tre veckor - Aaltonen sjuk

Precis när Rögle skickat iväg tre forwards till Karlskrona så kommer skador och sjukdomar. Till Helsingborgs Dagblad berättar Viktor Lindgren att han blir borta några veckor. Han måste få ihop ett sår vid hälsenan. Troligtvis det sår han ådrog sig mot Skellefteå borta. Då kunde han knappt gå efteråt. Ändå har han bitit ihop men nu håller det inte längre.
 
- Det hände förra veckan. Jag blir borta några veckor och det är såklart surt, men tur i oturen är det ju matchuppehåll nästa vecka, säger Lindgren till HD.se.
 
Som om inte det vore nog så missade Juhamatti Aaltonen dagens träning pga sjukdom. Om jag tar Tangnes rätt på orden så lär han spela imorgon.
- Han är lite krasslig och vi tyckte det var bäst att hans stannade hemma för att inte smitta ner de andra och för att själv få vila, säger Dan Tangnes.
 
Nu ska jag dra söderut och se Malmö - Karlskrona. 
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.