Blogg listad på Bloggtoppen.se

Patrick Cehlin vill dra över


Det har dykt upp lite snack om att Rögle och Djurgårdens Patrick Cehlin hade något på gång. Då är det mitt "jobb" att gräva i det och det har jag gjort.

- Rögle är ett av lagen som visade intresse ganska tidigt. Det är inte prio ett för mig utan jag har annat jag först och främst hoppas på, säger Patrick Cehlin till gronvitasumo.se när jag ringer honom på fredagen.

Du syftar på att du drar över Atlanten?
- Ja precis. Det är det jag och min agent försöker hitta en lösning på just nu. Så det är det jag hoppas på.

Intresset från Rögle. Var det konkret?
- När jag snackade med min agent så var där några lag som hade anmält sitt intresse och Rögle var ett av lagen. Skulle det inte bli något där borta så får man se vad det finns för alternativ.

Allsvenskan är du väl för bra för, eller kan det vara ett alternativ?
- Haha, det vet man inte, säger Cehlin ödmjukt.

Alltså, Rögle visade ett "ytligt" intresse tidigt. Inte mer än så. Nu hoppas den Nashvilledraftade forwarden på att få spela på andra sidan. Då är det Milwaukee Admirals som gäller i första hand.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.