Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nygren sägs få NHL-chans

Färjestads back Magnus Nygren ska enligt Värmlands Folkblad fått ett erbjudande från Montreal. Ett två-års kontrakt ligger och väntar på signaturen.

Nygren själv spelar ovetandes om det hela.

- Det är inget som jag hört något om, och det skulle överraska mig om de vill ha över mig efter den säsongen jag haft, säger han till vf.se.

Den unge backen med sin styrka på offensiv blå hade en ganska svajig säsong nu senast. Han var ju dessutom utlånad till BIK Karlskoga en kort runda.

- Men någonstans där vände det. Jag fick tillbaka självförtroendet och fick tillbaka glädjen i att spela hockey och inte bara titta på. Men i det stora hela är det väl ingen säsong som jag i framtiden kommer komma ihåg som en av mina bästa. Jag är sjukt revanschsugen inför nästa säsong och ser verkligen fram emot den.




Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.