Blogg listad på Bloggtoppen.se

Malmö öser på - Meijer tredje nyförvärvet på två dagar

Malmö Redhawks har släppt handbromsen, igår värvades Hersby och Bödker. Samtidigt hintade Mrmadhawk om att mer skulle komma i form av Sebasian Meijer. Så blev det!

Idag meddelar Malmö att man skrivit ett två-års kontrakt med forwarden som närmast kommer från Luleå. Dit värvades han 2010 efter fem starka säsonger i Västerås. Succén i Luleå uteblev men vi har redan sett att han levererar på allsvensk nivå.

- Han är en snabb och spelskicklig forward som vi vill använda som center. Det är en spelare som vi ser oerhört stor potential i, säger Patrik Sylvegård på klubbens hemsida.

Tycker att Malmö ser ut att få ihop ett intressant lag. Landar man dessutom Nils Andersson och Alexander Bergström som det ryktats om så tycker jag att man återigen kan räknas som ett tippat topplag.

----

Conny Strömberg till Västerås? Ja, det kan bli så. Conny själv bekräftar intresset för na.se men säger också hur ärligt som helst;

- Hittar jag nån klubb som betalar bra tar jag det före Västerås.

Money talks!


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.