Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ryktet om Pyett var påhittat

I söndags skrev jag att jag fått ett tips från en läsare om att Rögle jagade Logan Pyett. Jag skrev också att jag inte hade fått det bekräftat utan valde att gå ut med det eftersom han tipsat mig om Iggulden två dagar innan han blev presenterad.
 
Jag har efter flera dagars försök nu fått prata med Logan Pyett själv. Han ger mig ett klart besked:
 
- Det ryktet stämmer inte. Jag vill ge det en nystart här borta, säger Logan Pyett till gronvitasumo.se.
 
Till er som tipsar, jag får flera olika tips varje vecka. Jag gör vad jag kan för att få dem bekräftade innan jag går ut med något men eftersom denna tipsare haft rätt en gång innan gav jag det en chans.
Jag är självklart väldigt tacksam för tips. som stämmer. Att bara skicka in påhittade gissningar är så fruktansvärt onödigt. Då sitter jag och ringer jorden runt helt i onödan. Det tar både tid och resurser från de tips som verkligen stämmer.
 
Jag måste säga att majoriteten av tips stämmer och det är därför jag kan hitta ryktena många gånger. Fortsätt att tipsa, däremot ber jag er som bara skickar in "önsketänkande" att sluta.
 
----
 
Andreas Engqvist ville tillbaka till NHL. Det sa han åtminstone till mig i slutet av maj. Så blev det inte. Idag har han presenterats för KHL-laget Atlant Mystishchi.
 
Då kan alla Djurgårdare andas ut. Det fanns nämligen uppgifter på att AIK var där och rotade.
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.