Blogg listad på Bloggtoppen.se

Två av de största återförenas

Igår var det Hampus Lindholm, Rasmus Bengtsson och Jakob Lilja som togs ut till det svenska J20-landslaget.
Idag togs J18 truppen till "Memorial of Ivan Hlinka" ut och där fanns två Röglespelare med, Amil Krupic och Anton Cederholm.
 
Ingen överraskning då de båda hade en gjuten plats i landslaget förrra säsongen. Dessutom kommer Amil och Anton väl förberedda då de båda tränar med Rögles Elitserielag.
 
----
 
Dagens lite mer oväntade nyhet kommer från Jonstorp. Två av Rögles största profiler genom alla tider återförenas. 
Stefan Elvenes är redan klar för headcoach och nu får han sällskap av sin bror, Roger Elvenes.
 
- Stefan och jag har alltid haft en dröm och det är att få göra något roligt tillsammans igen. Att få möjligheten att göra detta i Jonstorp Hockey var något som jag inte kunde tacka nej till när jag fick fråga av Stefan och föreningen. Ishockey är jag uppväxt med och intresset har inte minskat genom åren. Jag har mycket kunskap och erfarenhet som jag kan och vill bidra med till Jonstorp Hockey, säger Roger Elvenes på klubbens hemsida.
 
Ambitionen är att nå kvalspel upp till division 1.
 
 
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.