Blogg listad på Bloggtoppen.se

Boråsbacken drar till Danmark

Borås fick igår beskedet att man tvingas ner i division 1. En back som inte lär vara kvar är Mats Hansson
Han lämnar både laget, staden och landet efter fem säsonger i Borås.
 
Nu säger väldigt bra källa att det handlar om Danmark och att han går i lagkompisen Magnus Åkerlunds fotspår och landar i Aalborg. Där ska även en viss Mathias Månsson också spela.
 
Jag ringde upp Mats för att undersöka mina uppgifter och han låter förvånad när jag lägger fram det.
 
- Det vet man aldrig, säger han först och fortsätter, - Det är inget bekräftat och klart men jag kan säga att det ligger nära till hands. Om inget konstigt händer blir det så, säger Mats Hansson till gronvitasumo.se.
 
Inte för att Hansson hade kontrakt med Borås nu när gårdagens besked kom men det kommer att hända mycket mer där uppe nu.
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.