Blogg listad på Bloggtoppen.se

Åkerman stannar utomlands - "Det enda vi jobbar på"

Högerfattade backar med erfarenhet och rutin från högsta nivå är en bristvara. En av de lediga är Johan Åkerman.
Visserligen fyller han 40 år i höst och insatsen i Linköping förra säsongen gav mer att önska. Ändå fick han avsluta starkt nere i Köln och alla signaler som nått mig har varit att han inte kommer att lägga av.
 
Vad händer då nu? För att få reda på mer där så ringde jag upp hans agent.
 - Vi för just nu diskussioner med utländska lag, säger Joakim Persson till gronvitasumo.se.
 
Finns där något intresse från Elitserien?
- Det är inget vi jobbar på. Utlandet är det enda vi jobbar på just nu.
 
Då vet vi det och kan släppa den tråden. Man scannar av det mesta nu när det står stilla ute i hockeylandet.
 
Har ni något tips med substans i? Tipsa gärna, [email protected] så jobbar jag vidare på det.
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.