Blogg listad på Bloggtoppen.se

Brunnströms agent om Frölundaryktet

En spelare som vi fortfarande inte vet var han landar är, Fabian Brunnström. För ett par veckor sedan gick Detroit Red Wings general manager Ken Holland ut med att man "hade andra saker på gång" före Fabian.
 
Idag dök det upp ett nytt rykte på twitter. Det är Johan Sköld som skriver:  "Fabian Brunnström står på Frölundas lista. Tveksamt om det blir han dock. Ny forward lär bli klar nästa vecka".
Eftersom det varit knäpptyst om "Fabbe" så låter det inte alls omöjligt så jag undersökte läget med hans agent.
 
- Det vill jag inte säga något om eftersom det bara är NHL som gäller först och främst, säger Brunnströms agent Peter Werner till gronvitasumo.se när jag ringer upp honom nu på eftermiddagen om.
 
Hur är intresset för Fabian här hemma ifall det nu inte blir något?
- Vi jobbar bara för att få en chans någonstans i NHL. Det är det enda vi jobbar på. Något annat vill jag inte säga något om.
 
Samma läge som det varit hela sommaren alltså, Fabian vill till varje pris stanna i NHL. Allt annat är ointressant just nu.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.