Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sangeri ger mig ett resultat för Shaking Generation

Tillsammans med min samarbetspartner Betsafe kör vi en grej som förhoppningsvis ska ge Björn Hellkvists Shaking Generation ett ekonomiskt tillskott.

Betsafe står för detta och ger mig inför varje Röglematch resultat för 100:-.

När säsongen är över går hela det ihopvunna beloppet direkt in på plusgiro 52 90 49 - 9 som är Shaking Generations. För att göra det lite roligare än att bara jag slänger fram ett resultat kommer jag fråga er och då får ni lite ära om ni prickar in det. Idag lfrågar jag Röglesupportern Mike Sangeri som är optimist.

Matchen idag


Leksand - Rögle

Vincitore tippar: 1-3
"Leksand är klara och kan spela avslappnat och tar detta som en träningsmatch. De kommer få defensiva problem och inte riskera skador. Jag tror Rögle vinner med 1-3 med en storspelande Gistedt i målet".

Odds: 30,00

Möjlig vinst: 3000:-

Håll tummarna!

----

Tidigare inkammade vinster till Shaking Generation i denna serie:
Niklas Granberg, agent. (1600:-), Oskarshamn-Rögle 3-3.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.