Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tungt för Skellefteå

Skellefteå som redan under den första delen av säsongen varit hårt skadedrabbade, har nu fått nya problem. Dessutom på viktiga spelare.
 
Bellemare som varit borta under stora delen av säsongen är nyopererad och väntas inte vara tillbaka förrän efter nyår.
 
Den 8 december så fick Erik Forssell en smäll i matchen mot Luleå. Det är så illa att han kan missa resterande del av säsongen.
- Det rör sig om ett ingrepp där läketiden är den stora biten och kommer att uppgå till tre månader, säger lagets läkare Karin Rundblad på Skellefteås hemsida.
 
I Rögle finns "bara" Viktor Lindgren på skadelistan men han ser äntligen ljuset i tunneln.
 
- Jag känner att det börjar närma sig, men det kommer att ta ett tag att komma i form. Jag ska träffa läkaren på onsdag och några veckor till får jag nog räkna med innan jag kan spela igen, säger Lindgren till Helsingborgs Dagblad.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.