Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jakten kan börja!

God fortsättning på er. Julafton är förbi men för många fortsätter julfirandet. För oss hockeyfans så är fokus på annandagen. Det är full omgång av Elitserien samt att Hockeyallsvenskan kör tre matcher onsdag och tre på torsdag.
 
För ett poängdesperat Rögle väntar först Frölunda hemma på annandagen för att sedan på fredag ta sig an sin värsta mardröm denna säsong, Skellefteå.
 
Tittar vi på tabellen så börjar till och med den obotlige optimisten tvivla på att det går att klara sig undan en kvalserie. Hela 14 poäng upp till AIK på säker mark. Samtidigt som Rögle inte visat upp något som talar för att man ska inleda en vinstsvit.
 
Personligen så har jag en helvetesvecka på jobb kvar, som dessutom är större än julen. Det närmar sig normalare tider och snart har jag tagit mig igenom den värsta månaden, men än är det en bit kvar innan det är full aktivitet här inne igen.
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.