Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag önskar er en riktig grönvit jul!

Julstressen är maxad. Både på och utanför jobbet. Så jag passar på här och nu och önskar er alla riktigt härlig grönvit jul.
 
Året vi har bakom oss har gett oss allt från att sväva på moln (våren och sommaren) till att vara under isen som vi är nu. Så är sporten och det är det som är det charmiga. Först är allt så bra det bara kan bli, förväntningarna därefter blev skyhöga och för att sedan vakna ur dvalan. Där är vi nu och jag hoppas på en repris under våren. Mycket kommer att hända längs vägen.
 
Nu väntar julen men redan på annandagen är det full omgång i Elitserien igen och då är det lite mer aktivitet här igen. Bloggkampen fortsätter och snokandet efter Rögles tilltänkta nyförvärv ska återupptas.
 
Ha nu ett par riktigt härliga dagar och ät! Slutligen ber jag er att tänka på att det främst är barnens högtid, så låt bli snapsen och ölflaket. Ge varandra kärleken, glädjen och trygggheten!
 
God grönvit jul på er!
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.