Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rögles J20 tränare klar - Vem blir det?


När jag pratade med Pelle i fredag frågade jag vem som ska leda J20. Har tidigare hört att Paul Andersson-Everberg inte har tiden som krävs och att ett annat namn inom föreningen tar över.

- Vi är överens men det är några små detaljer kvar innan jag vill gå ut med vem det är, berättade Pelle Svensson för mig.

Stefan "femman" Nilsson, Janne Ericson, Håkan Persson eller är det rentav det man diskuterar med Daniel Glimmenvall? Ni är många där ute som vet vem det är. Maila mig, [email protected].

----

En tidigare J20-back, Alexander Karlsson, som många ville se i Rögles A-lag har hittat en ny klubb. Enligt dragskott.se har han gjort klart med Mörrums GoIS.

- Jag trivs jättebra i Blekinge och har bara hört gott om Mörrum. Så allt känns bara positivt, säger Alexander Karlsson till dragskott.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.