Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bonsaksen äntligen Röglespelare

Ni som läser bloggen har länge kunnat följa Rögles intresse av Alexander Bonaksen. Nu är övergången klar och han anländer till Rögle lagom till måndagens ispremiär. 

I fredags efter Sean Currys påskrift skrev jag det här.

 - Det känns jättebra att ha skrivit på för Rögle. Jag vet att det är en bra klubb som är väldigt seriös och vill vinna till varje pris. Det passar bra för min utveckling och jag ser fram emot att spela inför Röglepubliken, säger Bonsaksen till roglebk.se


Känns riktigt bra att Rögle nappade till slut. Jag är på jobbet så jag får återkomma lite senare om det hela.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.