Blogg listad på Bloggtoppen.se

Äntligen!

Nästan fyra månaders istorka har passerats.
På måndag går Rögle på is kl 17.15 i Öresundshallen (träningshallen). Intresset är stort och jag tror vi kan fylla hallen som inte har speciellt många platser. Minns att förra säsongen var välbesökt den med.
Tyvärr gör man inte entrén i Lindab Arena som man gjorde för ett par säsonger sedan med ett jippo utan man lär köra det rätt enkelt vad jag förstått.
Trots det är intresset på topp och det är det enda Röglevännerna snackar om nu.

Rögle meddelar på sin hemsida att alla inklusive Sean Curry och Eric Himelfarb lär finnas på plats.

Sedan är det bara en dryg vecka till första träningsmatchen, 10/8 då man möter Växjö borta. Sugna? Jag ska upp och kommer ha platser i bilen om ni vill åka med. Återkommer till det.

-----

Efter A-lagets ispass rekommenderar jag den inbitne att stanna kvar för att bevittna juniorernas ispass, detta J20 som redan på lördagen om en vecka spelar match mot Malmös dito. Även dit kommer jag att åka.

ÄNTLIGEN SÄSONG!

Fullpackat på Rögles ispremiär?

 

 


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.