Blogg listad på Bloggtoppen.se

Gistedt vaktar målet mot Örebro

Det blir bara en förändring i laguppställningen inför Örebromatchen. Joel Gistedt får ställa sig i mål och Fransson får vakta båsdörren.
Det känns konstigt tycker jag, Joel är en bra målvakt som inte fått spela något på riktigt länge och så fort det inte gäller något så duger han. Jo jag vet att Fransson har varit ett monster och att alla matcher har gällt allt eller inget men någonstans känns det ändå fel på något sätt.

Det ska hur som helst bli spännande att se hur han tar chansen. Annars ställer Rögle upp med samma lag som man gjort den senaste tiden och ger inte några juniorer chansen att få känna på det. Tråkigt tycker jag då jag anser att de hade älskat det och det hade blivit mer intressant för oss sidan av.

Jag räknar kallt med att vi får en typ av träningsmatchs karaktär på återstående matcher där inget lag har något att spela för. Ingen vill bli skadad inför säsongens höjdpunkt, kvalserien.

Gistedt är tillbaka i buren.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.