Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kenny Jönssons försvinnande märks redan

Att Kenny Jönsson inte finns med i Rögles ledarstab nästa säsong har redan satt sina spår. För att visa båda parter största respekt så håller jag namn hemliga men här kommer ett mail som jag fick in från en person som anses vara 100% trovärdig. Varför behåller jag för mig själv.

"Snackade lite med "nn" i torsdags innan informationen om att Rögle inte behåller Kenny som backtränare och han bekräftade att han var väldigt deppig efter Rögles felsteg att inte ta in Kenny Jönsson. Han sa även att han nu inte riktigt visste ifall han ville stanna. Jag gjorde dock det jag kunde för att försöka övertala honom. Men som sagt, det är Kung Kenny som lockar hit spelarna. Besvikelsen i "nn" ögon gick inte att ta miste på"

Detta är naturligtvis något som ska tas på största allvar. Om spelare i klubben rakt ut säger detta är det säkert fler som känner samma sak. Det ska dock tilläggas att Kenny först "flaggade" för ett nej innan han ändrade sig igen.

Det är inte bara fansen som tycker att Kennys försvinnande är kännbart.


-----

Nivån bland kommentarerna har varit riktigt låg. Skärpning om inte jag ska behöva sätta på moderering. Tråkigt vore det så snälla, lugna ner er.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.