Blogg listad på Bloggtoppen.se

Pavlikovsky får drömma vidare om NHL

Det var många, inklusive mig själv som reagerade när Chicago Blackhawks kallade över Ratislav Pavlikovsky, 33. till lagets camp. Nu är det klart att det inte blev något utan den slovakiske landslagscentern är en freeagent igen.

Förra säsongen spelade Ratislav i Örebro där han bidrog med 17 poäng på 23 matcher. Tidigare har han spelat i bla Hv71, Modo, Mora och Leksand och frågan är var han landar nu när trupperna börjar bli fulla.

Blir det Allsvenskan igen? Finns de pengarna i Västerås, Tingsryd eller i Rögle som alla tre letar förstärkningar?

Jag tror att Pavlikovsky kostar mer än han smakar så om jag fått bestämma så, nej tack.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.