Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rögle tog sex sköna poäng av småland - Carl väldigt nöjd med debuten

Rögle slog Tingsryd i Dackehallen med 4-2. Snacka om att dessa poängen är viktiga. Än vågar jag inte tro att man hittat spelet då det fortfarande är upp och ner men laget är på väg åt rätt håll.

-----

"Jacke" gör återigen mål i tom bur och de målen är lika mycket värda i meritlistan när säsongen summeras.

-----

Försäsongens succékedja med Bergströms och Lindgren har vaknat till den senaste tiden och idag var man den matchvinnande kedjan.

-----

Även Rögles J20 vann idag. Man besegrade Troja i en svängig historia med 5-4. Matchens lirare var Alexander Lindqvist-Hansen som stod för 2 mål och 2 assist.

-----

Carl Gustafsson
som debuterade sa så här till mig efter matchen;
- Det kändes mycket bättre än jag hade vågat tro. Flåset hade jag och orkade hela matchen. Spelet kommer av sig själv efter lite matchträning. Nu ska jag spela imorgon (j20 mot Tingsryd) sen får vi se om tränarna ger mig speltid mot Troja och Örebro i veckan.

-----

Kempe tvåmålsskytt mot Frölunda idag. Kul att det lossnar för Mario.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.