Blogg listad på Bloggtoppen.se

Intressant måndag

Efter en väldigt lugn helg så lär intensiteten öka nu när det är måndag och jag är säker på att måndagen kommer att bjuda på några intressanta saker.

Helgen bjöd väl bara på Josef Boumiedinne och sen bekräftelsen på Markström. Nu är det ny vecka och det är många lag som krigar om de få signaturer som finns tillgängliga nu.

Leksand, Rögle och Malmö lär alla tre vara ute efter värvningar som höjer lagets kvalité och indikationerna pekar på att åtminstonde Rögle kommer presentera en spelare idag eller imorgon. Det är en av alla dem som florerat som rykten.

Jag har ett par intressanta intervjuer på gång, både väntade och väldigt oväntade. Sen hoppas jag få besöka ett träningspass med Rögle men det är inte så självklart att jag får tydligen som man kan tro.

Dags att jobba nu!

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.