Blogg listad på Bloggtoppen.se

Holmgren var Rögles val men fick ett "nej tack"

Sist jag pratade med Fredrik Holmgren så sa han till mig att Rögle var ett intressant alternativ men efter supersäkra uppgifter på att Rögle nu lämnat kontraktsförslag till honom var jag bara tvungen att ringa upp honom.

Nu vet jag att du fått ett kontraktsförslag av Rögle, det var ju det du ville sist vi pratade?

- Ja det stämmer att jag fick ett kontraktsförslag förra veckan men jag har även tackat nej till Rögle.

För dåligt bud eller?

- Nej, det var ett jättebra bud jag fick men jag känner att jag inte är sugen på allsvenskan.

Det var tråkigt att höra. När jag ändå har dig på tråden, Patrik Bergström är aktuell för Rögle, vad kan du säga om honom?
- En lung och mycket bra kille som har en riktig vinnarskalle.



Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.