Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hansson nöjd - Inga fler backar

Mads Bödker tog den sista backplatsen i Rögles trupp. Därmed består truppen av 8 backar (Rasmus Bengtsson inräknad).

"- Ja, det stämmer. Nu har vi backbesättningen fulltalig. Jag är jätteglad att Mads valde att stanna för oss, han kommer att få spela en betydande roll i det här unga laget, säger Rögles sportchef Roger Hansson till Helsingborgs dagblad."

Min personliga åsikt är att det ser väldigt intressant ut med flertalet unga lovande. Nu lär ju många såga Rögles backbesättning innan man ens sätt dem spela, så fungerar det. Det är bara en back som är över 25 och hälften av backarna har inte fyllt 20. Det är nu upp till Kenny Jönsson att ta fram allt han kan för att utveckla spelarna.

Victor Bartley, Daniel Glimmenvall, Mads Bödker, Jesper Jensen, Christoffer Persson, Victor Panelin-Borg, Rasmus Bengtsson och Jonathan Zaar.

Jag kan sätta vad som helst på att Rögle kommer värva minst en back till innan säsongen är över.

Backparen enligt mig än sålänge;

Glimmenvall - Jensen
Bartley - Bödker
Persson - Panelin-Borg



Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.