Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bödker klar för en fortsättning i Rögle

Jag var så nära att sticka ut hakan igår och skriva det efter att jag fått uppgifterna ganska bekräftade men i dagens hd kan man läsa att Mads Bödker väljer att stanna vilket är otroligt glädjande.
Ni som läst bloggen har ju själv läst att han var sugen på att stanna och för ett par dagar sedan sa han att han förde en dialog med Rögle och ingen annan.

- Först och främst gillar jag Rögle, sedan ska det bli kul att få Kenny som backtränare. Dessutom kanske jag kan få en lite större roll i laget nästa säsong. Det låter också spännande, säger Mads till hd.se.

Mads är endast 22 år men visar stort hjärta för klubben och står nu inför sin femte säsong.



Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.