Blogg listad på Bloggtoppen.se

Andreas Lilja till Tampa Bay?

Jag hade igår en tävling som handlade om att gissa vem som sa detta till mig igår " - Du vet vem som tagit i över Tampa nu och det talar för att han får en möjlighet till i så fall".

Det var Bo Falkman som sa det när jag frågade honom hur läget är med Lilja.

Han sa det inte med så stort allvar men han menade på att Yzerman och Lilja är bra vänner och när Andreas blir "free agent" den 1 juli och Detroit inte skulle vara intresserade så kanske Tampa lockar?
Bo Falkman sa att läget fortfarande är så att Andreas siktar på att stanna i nordamerika i ca 3 år till minst men om inget anbud kommer så får man då se vad det finns för alternativ.

En annan sak som talar för att Lilja får stanna är att han inte har så speciellt hög lön med nhl-mått mätt.

Vinnaren i tävlingen som därmed får 2 sittplatsbiljetter till NHL premiären den 8 oktober i Globen är
Niklas Lennartsson.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.