Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vem vill på konsert?

Som en stöttning till bloggens resa till Schweiz har jag fått två biljetter till (denna) lördagens "Sommarparty" i Skivarp, där artister som bla Linda Bentzing, Nanne Grönwall, Sara Löfgren mfl ska uppträda. Mer info om konserten hittar ni på www.mollevallen.se




En biljett kostar 360:- i inköp men jag har fått två stycken jag tänkte lotta ut till någon av er som stöttar eller har stöttat bloggen. Vill ni vara med i utlottningen så gäller det att senast imorgon kl 16:00 sätta in minst 50 kr på BANKGIRO 639-6634. Har du redan skänkt ett bidrag så är du redan med i utlottningen som kommer ske med hjälp av www.random.org.

------

Simon Olsson öser på i Inline-VM och har redan gjort 2+1 på de två första perioderna i Sveriges premiärmatch mot Österrike. Det står just i detta nu 7-1 till Sverige. Turneringen kan ni följa här.

-----

Kan också avslöja en sak som det just nu jobbas på. Under säsongen kommer vi att ha en "tipparliga" som innebär att man tippar alla matcherna i allsvenskan. Där det utlovas flera fina priser både "deltidspriser" och slutlig vinnare men mer info när det närmar höst.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.