Blogg listad på Bloggtoppen.se

Det händer inte mycket nu...

Midsommar är väl hockeyns fiende nummer ett, inga nya rykten eller övergångar. Jag har själv jobbat lite på att hitta något gångbart men det är inte lätt. Gäller att ha tålamod.

Imorgon lär det inte vara lönt att ringa någon men jag kan lova er att inom några dagar drar min genomgång med intervjuer och aktuell info från allsvenskans alla klubbar igång. Kan bli en intressant resa.

Har kollat på Danmarks farväl av denna turnering och man måste lyfta på hatten för Japan som visar upp en imponerande defensiv och farliga spelvändningar. Måste ändå säga att det är ett tråkigt lag att se på som inte bjuder på något extra.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.