Blogg listad på Bloggtoppen.se

Daniel Rahimis framtid ännu oklar

En av de starkaste Rögle-profilerna förra säsongen, Daniel Rahimi, har ännu inte bestämt sig för en ny klubb och för att kolla upp hur det går så ringde jag upp honom ikväll.

Det ryktades rätt hårt om Luleå och Skellefteå ett tag men inget blev klart.
- Ja det har varit en del klubbar som visat intresse från elitserien.

Har du kommit så långt med någon klubb att du har ett färdig kontrakt som väntar på signatur?
- Nej, men jag känner ingen stress utan vet att det finns intresse från några elitserieklubbar.

När kan vi vänta oss ett beslut?
- Just nu är det semester i nästan alla klubbar så i slutet på juli lär det bli. Jag är inte orolig utan känner mig i mycket bra form och är redo för att gå på is snart.

Men du stannar i Sverige?
- Ja det har hela tiden varit mitt mål

Jag tycker det luktar Norrland men man vet aldrig.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.