Blogg listad på Bloggtoppen.se

En vecka kvar

En fantastiskt fin sommar är på väg att ta slut även om man fick lite sol idag. Även om jag älskar sommaren så är det ändå hur kul som helst att det bara är en vecka kvar nu till Rögles ispremiär! Jag frågade Rögles informationsansvarige Olof Erikzon om hur man kommer lägga upp ispremiären.
- Första ispasset är naturligtvis öppet för alla fans. Mer detaljer kommer på Nätmagasinet de närmaste dagarna, meddelar Olof.

Kommer det att bli en "skillsday år igen?
- Skillsday är något annat än första ispasset och i år är specialaktiviteten Kennydagen.

Redan den 8/8 är det dags för första träningsmatchen då Hamburg besöker Lindab Arena. Skulle ni ha riktig hockeyabstinens så är det match dagen innan i Malmö Arena för Rögles J20 där man startar säsongen med ett hett derby direkt. Jag ska dit, lätt.

Om ni missat det så har rbkungdom.se en lägesrapport med Pelle Svensson. Läs den här.

Sedan jag startade upp GrönvitaSumo.se har jag uppdaterat ofta och dagligen. Imorgon kan det bli första dagen utan för jag ska upp till Stockholm. Batterierna laddas och räkna med nya intressanta inlägg på onsdag. Första videointervjun närmar sig.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.