Blogg listad på Bloggtoppen.se

Succéspelarna vilar imorgon

Två av försäsongens mest framträdande spelare, Patrik Bergström och Vic Bartley vilar imorgon. Detsamma gör kapten Brendheden som inte är helt återställd. Junioren August Carlsson får stå över han också.

Rögles lag imorgon

M: Fransson (Gistedt)
1: Bødker, Bengtsson - J.Johansson, A.Johansson, Glimhed.
2: Panelin-Borg, Persson - Barlow, Hobson, Björklund.
3: Zaar, Glimmenvall - Liljewall, Brithén, Olsson.
4: - N.Bergström, Wemmenborn, Lindgren.
R: Bartley - P.Bergström




Det innebär att Jacke och Alexander fortsätter tillsammans vilket verkar vara en gjuten duo. Lika gjuten som att Bergströms ska spela tillsammans.
Att Bartley vilar beror endast på "att det är hans tur" och inget annat. Rögle har tidigare gått ut med att man går runt på alla backarna.

Henrik Björklund går in brevid kanadensarna Hobson och Barlow, en spännande formation att bevittna imorgon.

------

Om ni missat det så rekommenderar jag Olofs kanonbilder på Nätmagasinet från dagen. När jag såg de första blev jag inte mindre sugen...

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.