Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rögle har inte hört av sig till Mathias Sjöberg

Efter att det florerat rykten om att Mathias Sjöberg skulle vara sugen på en comeback när nu inte Gunnar Persson tränarlaget än fick mig att ringa upp Sjöberg själv och kolla det.

Stämmer ryktena att du är på väg att göra en comeback i Rögle?

- Nej, jag har inte hört något alls.

Det går rykten om det, att du vill spela igen efter att Gunnar lämnat?

- Rögle har inte hört av sig så jag vill inte säga något om det. Men det är ju intressanta rykten, synd bara att dom inte stämmer.

Det låter tveklöst som att Mathias Sjöberg skulle vara sugen om Roger Hansson hade ställt en fråga till honom. Enligt mig hade han varit en bra back i allsvenskan!

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.