Blogg listad på Bloggtoppen.se

Något blir klart idag

Efter att bloggen igår avslöjade Christoffer Persson som klar så kände sig Rögle mer eller mindre tvugna att offentliggöra det idag. Det har fått Rögle att leta efter sina eventuella läckor. Min läcka är ingen mindre än jag själv. Det är jag som lägger ner tid, ringer runt direkt till spelare, agenter och sportchefer. Så sluta leta efter något som inte finns.

Jag har ett nytt spår som jag jobbar hårt på men har fått som svar att klubben själv vill gå ut med det. Dock ska någon bli klar idag. Kan vara Eric Moe som jag jagar febrilt just i detta nu.

-----------------------------------------------------------------

Efter en helg med ett jagande efter kontakt med Peter Hedlund angående "Team Skåne" så fick jag för en kvart sedan tag på honom. Hans korta svar var;
- Jag har inte tid nu, ska på lunch.

Visst stämmer tiden men är det så att Peter kanske känner sig otroligt hårt pressad just nu?

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.