Blogg listad på Bloggtoppen.se

Moes magkänsla fällde avgörandet

Då var det klart att Timråbacken Eric Moe spelar i Leksand dom kommande två säsongerna. Då slipper man jaga honom nu. När jag pratade med Moe senast så hördes det att han inte skulle spela i Rögle. För att kolla upp hur nära det var så ringde jag nyss upp honom.

- Rögle var med i bilden länge och till sist stod det mellan Rögle och Leksand men min magkänsla sa Leksand och det känns rätt, sa Eric till bloggen.


Tycker att det är synd att man inte kunda knyta till sig honom då han enligt mig är en elitserieback som hade fått en betydelsefull roll i Rögle.

2006 spelade en back vid namn Michael Svensk i Rögle efter att Halmstad Hammers gått i graven. Det blev bara den säsongen ut innan man valde att gå skilda vägar. Sedan dess har Svensk representerat Almtuna, Örebro och nu sist Asplöven. Idag blev det klart att vi kommer få se honom i Tingsryd kommande säsong.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.