Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommer Rögle göra "en Luleå"?

Idag presenterade Luleå hela sex stycken nyförvärv på ett bräde och däribland Simon Hjalmarsson som bloggen för ett tag sedan redan då kunde avslöja. Förutom Simon så presenterade man Kim Karlsson (Almtuna), Lars Løkken Østli  (Storhamar), David Raution (Oskarshamn), Sebastian Meijer (Västerås), Elias Fälth (Almtuna) och dessutom blir Daniel Henriksson ny målvaktstränare.
Enligt mig är det en "budgetlösning" som ser riktigt bra och spännande ut.

Simon Hjalmarsson har sagt till mig att han inte gått dit om inte han skulle fått en framträdande roll vilket han då är lovad.

Detta ser ut som typiska "Röglevärvningar" och vem vet, kanske gör Rögle samma sak. Alltså att man presenterar många nya på en gång.

Till er som tror att bloggen ligger på latsidan och inte gräver, det är fel, jag gräver och ringer runt dagligen och har faktiskt ett mycket bra spår. Har lovat att inget säga men om jag inte får säga det imorgon så kommer det ut då ändå.

Jag fortsätter denna kväll med att söka runt och ringa och hoppas på napp.

Förresten, har idag fått bekräftat att allsvenska konkurrenter nu vill ha Gath men bollen ligger nu hos hela familjen Gath och inte bara Micke. 


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.