Blogg listad på Bloggtoppen.se

Intressanta spelare lediga!

Jag har ikväll jobbat på att hitta något men idag har det varit väldigt få spår att gå på. Antingen är jag på fel spår eller så håller man det riktigt bra.

Såg att en del spelare som enligt mig är realistiska värvningar finns lediga.

David Fredriksson, en stor tung forward som tyvärr haft skadebekymmer som förstört hans utveckling. David är fortfarande ung och han har riktigt stor potential. Två SM-guld men han har dock inte varit speciellt bidragande till dessa. Jag hoppas Rögle undersöker möjligheten att få hit honom. Man har ju tidigare en vana att kunna locka till sig HV71-spelare.

Patrick Yetman, en kanadick som verkligen levererar och man vet vad man får av. Kommer troligtvis testa lyckan i så bra lag och liga som möjligt men kunde han hamna i Västerås kan han lika bra spela i Rögle. Tillräckliga spetskvaliteter för Rögle.

Där har vi två spännande spelare som hade varit något att bita i men som sagt, inga rykten utan bara drömmar.

Däremot verkar det som att vi får se Mathias Trygg i Rögle enligt en källa, kanske tillsammans med sin bror Mads. Hade väl varit tryggt? 


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.