Blogg listad på Bloggtoppen.se

Intervju med "Stass" ang "Team Skåne"

En spelare som varit med om att fira i både Rögles och Malmös tröja är Stefan Elvenes som om någon vet hur stort hatet mellan rivalerna är.
Efter önskemål har grönvitasumo ringt upp "Stass" för kommentarer.



Stefan, du har säkert läst om "Team Skåne". Hur ser du på en sådan sak?
- Nej nu vet jag inte vad du menar, vad har jag nu missat?

Jo den 5 oktober ska ett kombinerat Rögle/Malmö lag möta Columbus i en uppvisningsmatch i Malmö Arena. Nu är det som du kanske förstår ett himla liv och missnöjet är enormt bland majoriteten av Röglefansen.
- Ja det förstår jag verkligen att det finns en del sura miner nu. Vet såklart att där är ett jävla hat mellan fansen.

Vad är din egen syn på en sådan här sak, alltså att kombinera med Malmö?
- Det blir ju en härlig upplevelse för dom spelarna som får spela mot Columbus men sen att det blir kombinerat med Malmö förstår jag är något som upprör.

Tycker du att det är rätt att göra så här?
- Det är ju en rolig sak och en himla chans för dom Röglespelare som får vara med.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.