Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggen avslöjar: Backbjässe till Rögle

Efter att bloggen jobbat stenhårt idag kan jag nu avslöja att Rögle är överens med Växjös backbjässe Christoffer Persson.
GrönvitaSumo.se har sökt Christoffer för en intervju utan svar.

Christoffer var på gång till Rögle men sedan vände han om och ville stanna men nu har han alltså bestämt sig för Rögle till slut.

Bloggen ringde upp Växjös sportchef Henrik Evertsson för en kommentar.

Hur länge har du vetat om detta?
- I några timmar.

Vad har du för kommentarer till att han lämnar?
- Jag känner inte att jag vill lämna min synpunkt på det.


Christoffer Persson är en rejäl bit på 193 cm och 103 kg och precis Johansson och Gistedt har han också ett förflutet i Frölunda.

Som förste man att publicera denna värvning vill jag önska Christoffer lycka till i Rögle! 


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.