Blogg listad på Bloggtoppen.se

Scheel till Rögle? - "Masken" dementerar

Jag har redan berättat (läs här) att Rögle var intresserade av att värva tillbaka Felix Maegaard-Scheel i ett tidigt skede. Felix bekräftade att Rögle var en av klubbarna som hans agent snackade med.
 
Därefter har det värvats in forwards och spelare har stannat. Inget nytt om Felix har hörts och jag trodde inte att han var aktuell längre. När jag frågat honom så har han bara kunnat svara "inget är klart än".
 
Idag dyker då ett mer konkret rykte upp. Det är bltsydostran.se som påstår att Scheel är överens med Rögle.
 
När jag frågar "Masken" så säger han att det inte är så och han brukar inte starkt dementera om det ligger något i det. Har även försökt att nå Felix själv men som inte svarat i sin telefon.
 
----
 
Alexander Bergström är förresten presenterad av KHK nu.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.