Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lite av ett sommarlov

Jag brukar alltid vara väldigt aktiv här inne trots att tiden många gånger inte räcker till. Under sommartid har jag haft ännu svårare att hinna med att hålla bloggen frekvent. Samma sak var det under juli ifjol. De senaste dagarna har jag insett att jag vill kunna koppla av bloggen för att ge barn och familj mer tid, speciellt på sommaren.
 
Så därför kommer jag att ha en tid framöver där jag inte kommer att leva här inne dagligen, kanske inte på någon vecka. Det är ett måste för att få tillbaka kraft och inspiration inför 13/14. När det närmar sig is och när trupperna samlas igen, då kommer jag att vara med i hetluften igen.
 
Jag jobbar heltid, har två småbarn och en sambo. Jag kommer att uppdatera i mån av tid under de torra hockeymånaderna. Just nu har jag inte den stora tid som en blogg kräver dagligen för att vara på topp. Som sagt, det var samma sak för ett år sedan och då hade jag tankar på att lägga av. Det har jag inte nu. Jag vill bara ta en välbehövlig paus från att jaga nyheter, agenter och spelare under en kort tid nu. Ni ska veta att jag under säsong lägger 3-5 timmar om dagen på denna sida.
 
Hoppas ni får en fantastisk sommar. Fortsätt att skicka in tips. Jag kommer som sagt att uppdatera när tid finns men nu siktar jag på att ladda upp batterierna.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.