Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ljusa tider väntar Hampus

Sveriges nationaldag och samtidigt dagen efter studentfirande här i dessa trakterna. Lägg där till en sol som visar sig på ett strålande humör. Trots detta så törstar man efter hockeynyheter, precis som övriga dagar på hela året. Dock har man inte hittat mycket av intresse idag.
 
Hittade en sak som jag läste med stort intresse. Förre Jonstorp och Rögletalangen, Hampus Lindholm får ordentligt med beröm av Anaheimscouten, Brian Burke..
 
- Jag såg farmarlaget och Lindholm kommer att bli en bra NHL-spelare. Kanske nästa säsong och framför allt runt jul, säger Anaheims scout Brian Burke till SportExpressen.se.
 
Hampus gick som sjätte spelare i draften för ett år sedan och nu låter det som att man anser att han är redo för den riktigt stora serien.
 
- Jag såg honom spela efter hjärnskakningen och i de fem matcher jag tittade var han en av isens bästa spelare varje gång.
 
Just nu är Hampus hemma och laddar upp batterierna med vännerna i Rögle.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.