Blogg listad på Bloggtoppen.se

Prioriteringsskifte för ett tag

Som ni märker så händer det inget här inne. Jag är tacksam för allas fina ord där ute. Spelare, fans och andra insatta hockeypersonligheter har hört av sig.
 
Just nu så måste jag prioritera familj och arbete. Jag har inte tiden som krävs i detta nu men väljer att låta bloggen finnas kvar för att en dag kunna återuppta jobbet som jag tycker är både kul och drivande.
 
För att få de mest oförstående att förstå så får bloggen lika mycket tid nu som mina barn fått av mig tidigare. Det fungerar inte och verkligheten ser ut så här just nu.
 
Så tills vidare önskar jag er och framför allt Rögle BK framgångar och glädje runt om i arenorna i landet.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.