Blogg listad på Bloggtoppen.se

Förre Rögleforwarden drar vidare till Norge

Södertälje, Almtuna och Djurgården tillhör lagen som visat någon form utav intresse för den tidigare Rögle och Troja-forwarden, Carl Gustafsson. När jag snackade med honom senast så var det "något annat" som låg närmast.
 
Idag kom det in ett bra tips som berättar vad det andra är och att han nu ska vara så gott som klar för sin nya klubb. Det blir varken Djurgården, Södertälje eller Almtuna utan nu går flyttlasset till Norge och till seriens nordligaste lag, Rosenborg. Samma klubb som värvade Aaro och Magnusson från Karlskrona ifjol.
 
Rosenborg har många platser att fylla. Kvar finns poängkungen Lou Dickenson och nu snart så lär Carl Gustafsson också finnas med i laguppställningen inom kort.
 
----
 
Kollade upp angående Spelling idag. Hans agent sa i veckan att han mycket väl kunde vara tillbaka i Rögles träning på måndag.
 
- Jag tror att det blir så men jag får besked imorgon (söndag), sa Spelling till mig idag.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.